AgroVision lanceert per november 2024 een vernieuwde branding. Producten als Mifas Online, CropVision en CowVision krijgen nieuwe namen, zoals AgroVision Finance, AgroVision Crops en AgroVision Cows. Met deze nieuwe uitstraling richt het softwarebedrijf zich op het verder ontwikkelen van zijn nieuwste cloud-based oplossingen. Met als doel het leven van boeren en agribusiness te vereenvoudigen, vandaag en voor de generaties die nog komen, zo geven ze aan.
Nieuwe branding
"Na bijna 40 jaar ervaring en tal van productintroducties was het tijd voor vereenvoudiging met de nieuwe productstructuur heeft AgroVision meer overzicht gecreƫerd. De nieuwe branding benadrukt het merk AgroVision, met productnamen die duidelijk naar de sector verwijzen. Naast de naamswijziging introduceert AgroVision een nieuwe website en frisse kleuren, terwijl het vertrouwde logo behouden blijft", CEO Jacob Rasmussen
"De overstap naar de cloud biedt betere dataveiligheid en maakt bedrijfsinformatie altijd toegankelijk. De nieuwe en heldere productstructuur past bij deze transitie en ondersteunt boeren bij slimme beslissingen en het optimaliseren van hun bedrijfsvoering."
Nieuwe software oplossingen
De nieuwe branding wordt zichtbaar op EuroTier in hal 15 stand F29 samen met de introductie van twee nieuwe cloud-based software-oplossingen, AgroVision Sows en AgroVision Formulation.
Na de lancering van het vleesvarkensprogramma AgroVision Growers voor de Duitse, Spaanse en Poolse markt, is het nu tijd om kennis te maken met het zeugenprogramma. Het programma kent naast alle basis managementonderdelen extra unieke functies waarmee het mogelijk is om dieren individueel te volgen.
AgroVision Formulation is een voederformuleringsprogramma wat speciaal ontwikkeld is voor de agrariƫr die zijn eigen voer verbouwt en verwerkt.
Voor meer informatie:
AgroVision
+31 570 664 111
[email protected]
www.agrovision.com