Tholen – De detailhandel heeft het in het huidige tijdsbestek niet altijd gemakkelijk. Onder het motto 'Samen komen wij ’t verst' werden klanten en relaties van Postuma AGF in de maand februari doorheen het land voorzien van inspiratie, nieuwe producten en digitale gereedschappen voor hun onderneming. De vijf avonden werden allemaal boven verwachting goed bezocht, waardoor de afgehuurde zaaltjes heel vol waren. Zo ook op de laatste avond voor regio Zuid op Landgoed Ulvenhart waar een positieve stemming heerste.
Klik hier voor de fotoreportage van Samen komen wij ‘t verst
Ja, de energierekening is hoog en ook de prijzen van groenten en fruit. “Ik kijk altijd met een positieve bril”, vertelt Marco Vreugdenhil met twee gelijknamige speciaalzaken in Rotterdam. Zijn tip: “Ik zoek voor beide extra kostenposten een nieuwe klant, dan kan ik die rekening en 10% loonsverhoging weer mee betalen.” De ondernemers hadden niet te klagen. De plussen die vanwege corona werden gedraaid, die zijn er niet maar grote effecten van de inflatie en klanten die hun hand op de knip houden, daar merken ze weinig van.
Johan Dijkgraaf met het winkelmandje voor de Samen komen wij 't verst markt
Hoewel de ondernemers allemaal zelfstandig opereren, is de overtuiging van Postuma AGF dat je door samenwerking de verwachtingen van de consument kan overtreffen. “Door onderscheidend te zijn, blijft die consument kiezen voor ons”, zei Johan Dijkgraaf van Postuma AGF. Tijdens Samen komen wij ’t verst konden de bezoekers kennismaken met ideeën, concepten en producten van Postuma die ze voor onderscheidend vermogen kunnen inzetten. Ze kregen allemaal een winkelmandje dat ze konden gaan vullen bij de Postuma markt met producten en diensten die concreet helpen onderscheiden..
Klik hier voor de fotoreportage van Samen komen wij ‘t verst