Na drie jaar moeilijkheden door de pandemie kon Interfresh Eurasia eindelijk zijn deuren weer openen in Antalya. De Turkse exposanten toonden hun producten en diensten aan de bezoekers. Er was een speciale B2B-zone ingericht voor een soort speed-dating en deze werd vooral op de eerste dag van het evenement druk bezocht. Bezoekers uit Brazilië, Duitsland, Roemenië, India, Nederland, Litouwen en Jordanië waren de hele dag druk in gesprek.
Sumeyye Karaaslan and Güngör Karaaslan vertegenwoordigen Karaaslan en Fresh Diamond. Fresh Diamond importeert de Turkse producten naar Nederland. Het bedrijf verkoopt onder meer granaatappelen, paprika's, tomaten, Sultana-druiven en peren.
Bovendien werden elke dag honderden lokale telers met bussen naar de beurs gebracht om de exportproducten met eigen ogen te zien en ervan te leren. Hoewel de beurs zich nog in een groeifase bevindt, waren de exposanten blij met de resultaten van de beurs. De organisatie verklaarde dat de boekingen voor het evenement van volgend jaar al begonnen binnen te komen.