Eind november hebben we de AGF-Kennis(sen)dag moeten annuleren vanwege de coronamaatregelen. Nu deze maatregelen weer gewijzigd zijn, is er weer gelegenheid om dit netwerkevent te organiseren. Op veler verzoek hebben we gekozen om dit op korte termijn te organiseren met een voorjaarseditie op dinsdag 22 maart in het nieuwe Experience Center van Van Gelder in Ridderkerk. Tijdens de AGF-Kennis(sen)dag wordt het nuttige en het aangename verenigd met sprekers van binnen en buiten de branche.
Gouden sponsor |
Omdat er een aantal deelnemers voor de AGF-Kennis(sen)dag die zich voor de november-editie hadden ingeschreven niet aanwezig kunnen zijn, zijn er exclusief voor AGF-handelaren én telers extra plekken vrijgekomen om zich aan te melden, maar VOL = VOL. Deelname bedraagt 95 euro per persoon. De rondleidingen zijn al volgeboekt.
Het programma van de dag is ongewijzigd:
14.30 uur - Optioneel: rondleidingronde 1 (volgeboekt)
15.00 uur - Ontvangst
15.45 uur - Welkomstwoord Van Gelder
16.00 uur - Presentatie Najib Amhali
16.30 uur - Presentatie Stephan Schneider | CO2 Correct
17.15 uur – Optioneel rondleidingronde 2 (volgeboekt)
17.15 uur - Buffet
19.00 uur – Optioneel rondleidingronde 3 (volgeboekt)
19.30 uur - Borrel
21.30 uur - Einde
Zilveren sponsors |
Najib Amhali
Najib Amhali is misschien wel de populairste cabaretier van dit moment. Naast grappen maken kan Najib zelfs zingen! In zijn avondvullende show biedt Najib je een vrolijke kijk op zijn eigen leven. Een voorstelling van Amhali is wervelend, ontroerend, maar vooral enorm hilarisch. Zijn shows zijn dan ook altijd volledig uitverkocht, maar wij hebben hem kunnen vastleggen voor de AGF-Kennisdag.
Stephan Schneider | CO2 Correct
Als zoon van een uitvinder zoekt Stephan Schneider altijd naar oplossingen om het leven voor mensen makkelijker te maken. Het familiebedrijf Vacu Vin waar hij 12,5 jaar heeft gewerkt is verantwoordelijk voor het bedenken van o.a. de vacuum wine saver, de ananassnijder, maar ook het Tv-programma Het beste idee van Nederland. Na een zeer leerzame kennismaking met de AGF-wereld als marketingmanager bij het bedrijf HillFresh International is hij inmiddels begonnen met een nieuw initiatief genaamd CO2 Correct. Dit alles met 1 doel, het toegankelijk maken van duurzaamheid voor bedrijven binnen de AGF-sector. Ontdek hoe Stephan dit moeilijke onderwerp “verduurzamen” op een creatieve manier wil aanpakken.
Bronzen sponsors |
Omdat er een aantal deelnemers voor de AGF-Kennis(sen)dag die zich voor de november-editie hadden ingeschreven niet aanwezig kunnen zijn, zijn er exclusief voor AGF-handelaren extra plekken vrijgekomen om zich aan te melden, maar VOL = VOL. Deelname bedraagt 95 euro per persoon. De rondleidingen zijn al volgeboekt.