J&D Produce maakt een nieuwe pr campagne bekend tijdens de Viva Fresh 2019 waarin voedingscoach Stacey Mattinson die verscheen in o.a. Shape, Women’s Health, Weight Watchers en NBC News een rol zal spelen.
Jimmy Bassetti, President van J&D Produce: "Stacey's passie voor producten en gezond eten vertegenwoordigen de waarden van ons bedrijf. We zijn enthousiast over haar benadering en ze bereikt een jonger publiek dat ze bewust maakt van de consistente kwaliteit en eersteklas milde smaak van onze HoneySweet ui die het hele jaar verkrijgbaar is."
De campagne wordt deze zomer gelanceerd en wordt voor deelnemende retailers aangepast. Activiteiten daarnaast bestaan uit:
- POS displays
- Nieuwe consumentenwebsite
- Digitale aanbiedingen
- Social media wedstrijd
- Retail dieetgids
- Recepten en hoe maak je het-info met video en foto's
Bret Erickson van J&D Produce. “Al deze activiteiten zijn erop gericht de afzet bij retailers te maximaliseren. De meeste uien hebben een scherpteniveau van 5, die van HoneySweet ligt op 1,8 - 2,4 waardoor we veel informatie voor het publiek hebben."
Stacey is te zien in de J&D Produce Booth #74 tijdens de Viva Fresh Expo in het JW Marriott Hill Country Resort in San Antonio, Texas op zaterdag 27 april waar ze een van haar recepten uitdeelt en haar HoneySweet Onion Retail Dietitian Resource Guide laat zien.
Voor meer informatie:
Heidi McIntyre
Ph: +1 (407) 222-369
[email protected]
www.littlebearproduce.com